Search This Blog

May 20, 2010

May 23

ITEM; Either “Laat dit reen” or “All consuming fire”  or “Ek wil U loof” (to be determined tonight)

 

1.      Trading my sorrows

2.      Today

3.       Daar is Niemand

4.      Our God is an awesome God

 

EK WIL U LOOF

Vers 1

E        A/E-B/E

Ek wil U loof, U Naam besing

        A/E-B/E        E 

Ek wil U eer, U hulde bring

vers 2

   A/E-B/E                          E

Luister na my lofsang waarmee ek U loof

             A/E-B/E               E

Luister na my lofsang, U is God en Koning

 

          A-B           C#m 

Ek wil U loof, U Naam besing

         A-B          C#m

Ek wil U eer, U hulde bring

A-B-C#m

A-B-C#m   X2

Vers 1 + 2

       G “UITHOU”

Ek sal ingaan by die Koning

       Em                      C   

Ek sal opstaan vir my mense en vra vir genade G Koning vergewe ons

         Em

Want ons ongeloof is tasbaar

       C

Maar U liefde is wonderbaar

     A7               D 

U is al wat ons nodig het

        G      D    

Ons sal uithou,aanhou

Em           C

Op ons kniee sal ons veg

   G       D            C  

En op ons kniee sal ons wen

        G      D

Ons sal uithou,aanhou

  Em     C 

U alleen kan ons red

     A7   C     D   G

Want U is,U is in beheer

G

U is al wat ons het

   Em                      C

As U ons nie help nie wie sal

     G  

U is al wat ons het

        D             C         D

En U is meer,meer as genoeg vir ons

 

No comments:

Post a Comment

Evangelism Christian Blogs